nedeľa 13. januára 2013

My birthday wishes

Blížia sa mi narodeniny a dokonca aj meniny v jednom dni. Tak tu sú niektoré moje narodeninové želania.
Lens Cup, proste POTREBUJEM hrnček, ktorý vyzerá ako objektív. Je to bytostne dôležité.
The Hobbit soundtrack. Nemôžem prestať počúvať Misty Mountains Cold v Thorinovom prevedení, je to jednoduch nádhera, tak ako celý soundtrack je orgazmus pre uši.
Tašku na fotoaparát. Postupne sa mi rozrastá rodinka objektívov a tento rok by som si chcela prikúpiť ďalší a už by som ich mala rada všetky pokope, pekne upratané, nech sa neváľajú kade tade po taškách.
BB krém. Chcem vyskúšať jeden z tých originálnych BB krémov, ktoré sú všade tak ospevované. Vďaka bohu za Ebay, už sú na ceste. Hej, no, nie jeden, ale tri, ehm, keď sa zaseknem na Ebayi, nie vždy to dobre dopadne.
A nakoniec bundu od Cupcake Cult, ale myslím, že tú sa mi nepodarí zohnať.

Ela.

2 komentáre:

  1. SVEDECTVÁ o tom, ako som dostal pôžičku od skutočnej a efektívnej ÚVERU
    Spoločnosť s názvom José Luis úver spoločnosti. Som veľmi rád DNES
    A Boh žehnaj José Luis úver spoločnosti.


    URGENT ÚVER PONUKA PLATÍ SE.
    Ahoj,
    Volám sa Lady liakopouloui som z Thessaloniki GRÉCKO, som ženatý, som hľadal skutočné úver spoločnosti za posledných 5 mesiacov a
    všetko, čo som dostal, bola banda podvody, ktorí robili, aby som im veriť a na konci
    dňa, vzali moje peniaze, bez toho, aby niečo na oplátku, to všetko
    moja nádej bola stratená, dostal som zmätený a frustrovaní, ja ho nájsť veľmi
    ťažké nakŕmiť svoju rodinu, nikdy som nechcel mať nič spoločné
    úverových firiem na internete, takže som išiel požičať nejaké peniaze od A
    priateľ, povedal som jej všetko, čo sa stalo, a ona povedala, že mi môže pomôcť, že
    vie úver spoločnosť, ktorá mi môže pomôcť s akúkoľvek sumu úveru
    potreboval by ma s veľmi nízkou úrokovou sadzbou vo výške 2%, že práve dostal
    pôžička od nich ma zameraná na to, ako žiadať o pôžičku, som urobil
    rovnako ako ona mi povedala, som sa prihlásil s nimi na E-mail: (joseluisloans@gmail.com), nikdy som veril, ale ja sa snažil a my
    Najväčším prekvapením som dostal pôžičku do 24 hodín, nemohol som tomu uveriť,
    Som šťastný a bohatý znova a ja som ďakoval Bohu, že takéto pôžičky
    spoločnostiam, ako je to stále ešte existujú na týchto podvody po celom miestach,
    prosím radím všetci tam vonku, ktorí sú v núdzi úveru ísť
    (Joseluisloans@gmail.com), ktoré sa nikdy nepodarí vás, a
    Váš život sa zmení môj did.Quickly kontaktovať José Luis úverov spoločnosť dnes a dostať svoje pôžičky od nich, Boh žehnaj José Luis úver spoločnosti za ich skutočnú ponuku úveru.
    Uistite sa, že budete kontaktovať José Luis úver na váš úver, pretože som dostal pôžičku od tejto spoločnosti úspešne bez stresu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som tak šťastná, že som dostala pôžičku od pani Kayla Abubakerovej, teraz sa môj život vrátil k normálu, a moje podnikanie sa hladko deje vďaka pani Kayla Abubakerovej, môžete sa s ním tiež spojiť, ak potrebujete pôžičku dnes? Pošlite mu e-mail prostredníctvom: (financierlibertycapitals@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť